About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Ukitap Takasları


 11. takas kitabım ile herkese merhaba ;)


Ukitap sitesini uzun zamandır uzaktan takip ediyordum. Malum üye olabilmek için davetiye almanız gerekiyor. Ve benim o siteye üye olan bir tanıdığım yoktu. Ama admine mesaj atıp, davetiye istediğimde birkaç gün sonra geri dönülmesine ne kadar sevindim anlatamam.

Sitenin temeli takas ancak satışta yapılabiliyor. Ben gerçi satış olayına sıcak bakmıyorum. Takas en keyiflisi. 

Üye olduğum 18 Kasım tarihinden beri 11 takas ve 1 satış gerçekleştirdim. Genel olarak memnun kaldım. Birkaç mimlediğim arkadaşlar da olmadı değil tabi :D

Malum devamlı kitap alıp okuyorum. Satın aldığım her kitabı beğeneceğim gibi bir durum söz konusu değil tabi. Kütüphanede boş boş beklemesindense siteye koyup o kitabı isteyen arkadaşlarla takas yapmak çok iyi oluyor. Hem beğenmediğiniz kitaptan kurtuluyorsunuz, hem de istediğiniz kitabı etiket fiyatı vermeden sahip olabiliyorsunuz. Kesinlikle çok yararlı bir durum. 

Ukitap profilime buradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Merhaba ben de üye olmak istiyorum ama üye alımları doldu diyor, davetiye mi almam gerekiyor ve nerden alabilirim? :)

    YanıtlaSil
  2. Bende üyelik davetiyesi istiyorum

    YanıtlaSil