About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Bana Aşkını Söyle - Elizabeth Hoyt | Yorum & Alıntılar



Baştan çıkaran bir arzu onları esir almıştı...

Melisande Fleming uzun zamandır gizliden gizliye Lord Vale'i sevmektedir. Lord'un başka kadınları ustalıkla baştan çıkarmasını ve onlarla flört etmesini uzaktan izler. Uslanmaz bir sosyete çapkını olan Lord, bu sevginin farkında bile değildir.

Evlilik gününde terk edilen Lord Vale umutsuz bir keder içindeyken karşısına çıkan Melisande, sürpriz biçimde Lord'a evlilik teklifinde bulunur.

Gizemli bir kadın olan Melisande mutluluğa kavuşabilecek midir? Beklenmeyen bir evlilik, bu iki insanı kendi geçmişleriyle ve en gizli tutkularıyla baş başa bırakır. Lord Vale ya kendi geçmişine ait sırları karısıyla paylaşacak ya da onu kaybetmeyi göze alacaktır.


Kitabın konusundan kısaca bahsetmek gerekirse..
Melisande, başından bir nişanlılık geçmiş, evlenmesine az bir süre kala terk edilmiş birisi. Bunun ardından yaşadığı aşk acısını atlattığı gibi bir süre sonra Jasper'a aşık olur. 6 yıldır onu sevmektedir.

Jasper, yani Lord Vale yine bir nişanlısı tarafından daha terk edilmiştir. Dakikalar sonrasında karşısına dikilen bir kadından evlilik teklifi alır, kabul eder. 

Ve merhaba Lord ve Leydi Vale :D

Şimdiiiii. Ben öncelikle bu kitabı nedense yazara yakıştıramadım..
Çünkü okurken cidden çok sıkıldım birçok yerde.
Arada keyifli diyaloglar da vardı ama geri kalan her şey çok durağandı.

Ben serinin daha önce 1. ve ardından 3. kitabını okumuştum. Özellikle 3. kitaba bayılmıştım. Ama bu hiç beklentilerimi karşılamadı.

Kitapta, -bu seriyi okuyanlar bilir savaş esnasında bir ihanet söz konusudur- ben bu ihanet araştırmasını bile daha keyifli buldum çiftten yemin ederim. 

Zaten siyah ve beyaz gibiydi ikisi de. Yani an geliyor çok cüretkar davranılırken, daha sonra bir bakmışsınız utangaçlık almış başını gitmiş..

Seride 3 kitap arasından favorim kesinlikle 3. kitap ve İskoç araştırmacım :D 

Hikaye beni pek sarmadı. Seriyi okuyacak arkadaşlar kusura bakmasın :D


Orjinal Adı: To Seduce a Sinner
Sayfa Sayısı: 376
Goodreads Puanı:3,93
Benim Puanım:2,5-3


"Her neyse. Söylemek istediğim şey şu, bu nişanlılık beni güvenle evliliğe götürecek. Aksi takdirde itibarım çürük bir yumurtadan daha beter olacaktır."
"Kesinlikle, Lordum."
Jasper kaşlarını çatarak tavana baktı. "Pynch, kendimi çürük bir yumurta ile kıyasladığım zamanlarda benimle aynı fikirde olmamalısın."
"Evet, Lordum."
"Teşekkür ederim."
"Bir şey değil, Lordum."


***


"Bu gece çok hoş görünüyorsun," dedi konuyu değiştirmek için. "Mum ışığı sana yakışıyor."
"Hayal kırıklığına uğradım." Başını hüzünle iki yana salladı. "Londra'nın ünlü aşıklarından biriyle oturuyorum ve bana mum ışığının yakıştığını söylüyor."
Dudağı seğirdi. "İşte azarı işittim Madam. O zaman gözlerinize kompliman yapabilir miyim?"
Gözlerini iyice açtı. "Ruhumu yansıtan küçük göllere mi benziyorlar?"
Şaşkınlıkla bir kahkaha patlattı. "Hanımefendi, son derece acımasız bir eleştirmensiniz. Baş döndürücü bir gülümseyişiniz olduğundan bahsedebilir miyim?"
"Olabilir ama olsa olsa esnerim."
"Vücuduna övgüler yağdırsam."
Kaşlarını eğlenerek kaldırdı.
"Ruhunun tatlılığından bahsetsem."
"Ama ruhumun acı mı, tatlı mı olduğunu bilmiyorsun ki," dedi. "Beni tanımıyorsun."





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder