About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Kadınımın Şarkısı - Eda Tuzcalı | Playlist





Bu etkinlikte sanırım en çok keyif aldığım bu oldu.
Çok kolay bir şey gibi dursa da benim için öyle değildi.
Kitabı okurken bir taraftan hah işte bu şarkı tam bu duruma uygun diyerekten inanın 50'den fazla şarkı yazmışım. Sonra bunu minimum seviyeye indirmek işte orada o kadar kararsız kaldım ki.. Çünkü hepsi çok güzel şarkılardı ve kitap ile çok uyumluydular. 
Neyse, işte bunlar benim ilham kaynaklarım.
Umarım sizler de dinlerken benim aldığım kadar keyif alırsınız.
Robbie Williams ve Pink şarkıları ise bu güzel kitabın sahibi Eda Tuzcalı'ya tabiki dee..




I belong with you, you belong with me, you're my sweetheart..

01. Ho Hey - The Lumineers  02. Seasons - Olly Murs 03. Died In Your Arms - Cutting Crew 04. Payphone - Maroon 5 05. Angels - Robbie Williams 06. Try - Pink 07. True Love - Pink 08. Just the Way You Are - Bruno Mars 09. Love Lost - The Temper Trap 10. Jessie's Girl - Rick Springfield 11. Love Runs Out - OneRepublic 12. Sea of Love - Cat Power 13. I'm Yours - Jason Mraz 14. Arms - Christina Perri 15. Grow Old With Me - Tom Odell 16. The Girl - City and Colour





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder