About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Yalancı Aşık - Tawna Fenske | Yorum


Violet McGinn, anormallikten ve soyut şeylerden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışan, mantıklı bir kadındır. Belki de bu yüzden kendine meslek olarak muhasebeciliği seçmiştir. Annesi ünlü bir medyumdur ve bir gün hastaneye yatırılır. Violet, annesinin işini bir süreliğine devralmak zorunda kalır ve hiç istemese de sahte medyumluk yapmaya başlar.

Drew Watson, yakışıklı bir bar işletmecisidir. Cumartesi geceleri barında çaldığı müzikler eşliğinde dans eden müşterileriyle ve arkadaşlarıyla mutludur.

Chris Abbott ise her kadının hayalini kurduğu genç, yakışıklı, kibar ve başarılı bir doktordur.

Violet birini seçmelidir. Kalbini mi yoksa mantığını mı dinlemelidir?
Yolunu bulmaya çalışırken yapacağı bir hata, belki de üçünün kaderini toptan değiştirecektir.



Violet, annesinin anormallikleri içinde büyüyen ve bunlar yüzünden her şeyi geride bırakıp sırf normal bir hayat yaşamak uğruna arkasına bakmadan yaşadığı yerden giden birisidir. Ve en sonunda da bir muhasebeci olarak hayatını idare eder. Devamlı çalışır, tatillerin bile ne demek olduğunu bilmez. 

Drew ise tıpkı Violet gibi özelliklere sahip olan aşırı zeki olan karısı ile yollarını ayırmıştır. Ortağı Sam ile bar işletir, haftanın iki günü de erkek dansçılar sahne alır. Yani Violet için normallikten çok uzak olan bir karakterdir Drew.

Kitaba ilk başladığımda yani ilk sayfalarda eğlendim, komik diyaloglar vardı. O kısımları keyif alarak okudum. Sonra sayfalar ilerledikçe belli bir hizada gitti kitap ve ben oralarda acayip sıkıldım. 

Kitap türü romantik komedi. İçinde kurguya dair pek bir şey yok. O yüzden yağmurlu bir günde koltuğa gömülüp birkaç saatte bitirebileceğiniz türden bir kitap.

Son dönemlerde yazarın adına goodreadste devamlı rastlıyordum. Bir merak okudum. Ancak henüz bir sonuç elde edemedim. Şöyle ki yazarın kalemi iyi mi yoksa kötü mü emin değilim. Eğer kitap başladığı gibi bir tempoda bitseydi tereddüt etmeden yazarı okumaya devam ederdim ancak şimdi çok kararsızım. Yani okusam da olur okumasam da olur diyorum.

O nedenle karar tamamen sizin :)

Orjinal Adı: Believe It or Not
Sayfa Sayısı: 287
Goodreads Puanı:3,81
Benim Puanım:3




2 yorum:

  1. Diğer kitabı çok çok çok daha iyi. Eğer okumadıysan kesinlikle onu okumanı öneririm. Dalgalar Hep Aşk Getirseydi sanırım kitabının adı. Okuduğum en eğlenceli Romantik-Komedi kitaplarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman senin zevkine güvendiğim için kitap fuarında o kitabı alacağım :)
      bu kitap nedense pek beklentimi karşılamadı, diğeri umarım dediğin kadar vardır ^^

      Sil