About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Etkinlik | Zıt Kitaplar Mimi


Etiket için çok teşekkür ederim Kitap Tiryakisi :)


1. Kitaplığındaki ilk kitap X En son aldığın kitap

Kitaplığımdaki ilk kitaplar sınıf öğretmenimin bana hediye ettiği Pinokyo ve Dünyanın Merkezine Yolculuk kitapları :) Aldığım en son kitap ise, Karen Marie Moning'in Gölge Ateşi kitabı. Seriyi sonunda tamamladım. En kısa zamanda başlamayı umuyorum :)


2. En ucuz kitap X En pahalı kitap

En ucuz kitabım, geçen sene kitap fuarında aldığım April yayınlarından çıkan çizgi romanlar. 1 tl'ye almıştım.
En pahalı kitabım ise, yanlış hatırlamıyorsam tabi Atlas Silkindi kitabım. 


3. Erkek kahramanlı bir kitap X Kadın kahramanlı bir kitap

Erkek kahraman denilince aklıma nedense ilk Anna Kan Giyinmiş Kız geldi.
Kadın kahraman dersek eğer, Kristin Cashore'nin Yetenek kitabındaki Katsa.


4. Hızlı okuduğun bir kitap X Uzun sürede bitirebildiğin bir kitap

Bu kötü bir soru. İnanın hiç hatırlamıyorum :D En son okuduklarım arasında seçecek olursam Çılgın Balayı kitabını 2 veya 3 saatte bitirmiştim. Eğer kitabın puntolarına bakarsanız nasıl bu kadar hızlı bitirdiğimi anlarsınız. Uzun sürede okuduğum kitapta aklıma gelmiyor şuan maalesef :/


 5. Güzel kapak X Kötü kapak
  
Kötü kapak denilince aklıma ilk gelen Tahereh Mafi'nin Bana Dokunma kitabı. Keşke orjinal kapakları kullanılsa dediğim bir seri kesinlikle.
Güzel kapak ise kesinlikle Kaplan Laneti kitabı..


6. Yerli kitap X Yabancı kitap

Bunu tam olarak anlamadım desem :D Yani her ikisinden de bolca var kütüphanemde :D


 7. İnce kitap X Kalın Kitap

Sanırım en ince kitabım Namık Kemal'in Zavallı Çocuk kitabıdır.
En kalını ise Felsefe sözlüğüm. 1728 sayfa. 


8. Kurgu X Kurgu olmayan

Siyasi ve tübitak kitaplarım kurgu olmayanlar kategorisinde.
Diğerleri kurgu ağırlıklı :)


9. Romantik kitap X Macera kitabı

Romantik kitap denilince aklıma ilk gelen Koridor yayınevinden çıkan Pencereme Aşk Kondu kitabıdır. Okumadıysanız henüz tavsiye ederim ;)
Macera kitabına gelirsek eğer... 5. Dalga kitabı diyebilir miyiz?  veya Asi melekler de olabilir :D


 10. Seni mutlu eden bir kitap X Seni üzen bir kitap

Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisi diyebilirim. Keşke vaktim olsa bir kez daha okuyabilsem.
Uğultulu Tepeler kitabı ise beni paramparça eden bir kitaptı :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder