About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Sonsuz Deniz - Rick Yancey | Yorum


Önce
Onlara güvenilmeyeceğini kanıtladılar.
Sonra
Birbirimize güvenmememiz gerektiğini gösterdiler.
Şimdi
Kendimize bile güvenemeyeceğimizi öğretiyorlar.




İçeriğini bilmeyeniniz yoktur o yüzden ben direk kitap ile ilgili neleri beğenip neleri beğenmediğimi söyleyeceğim :D

5. Dalga'yı bitirdiğim ilk andan itibaren bu kitap için ne kadar sabırsızlandığımı anlatamam. İlk kitabı gerçektende çok ama çok sevdim. 

Bu kitap ise ilki kadar iyi değildi maalesef.


O yüzden hani kitap boyunca birazcık hayal kırıklığı yaşamadım desem yalan söylemiş olurum sanırım.

Yazar, ilk kitap ile çıtayı çok fazla yükseltmişti. Bu kitapsa, evet beğendim ama işte keşkelerim çok oldu okurken :)

Kitabın sayfasını açtığım ilk anı hatırlıyorum. Fazlasıyla heyecanlı ve gergindim. Dediğim gibi beklentim çok yüksekti ve bunu karşılayamayacağından da korkmadım değil hani.

Ara kitapları işte yazmak cidden kolay iş değil. Yancey gibi kalemi güçlü birisi bile insanı havada bıraktırabiliyor :D

İlk kitabı okumayan arkadaşlar vardır, o nedenle konu detayına çok değinmek istemiyorum ancak uzaylı problemlerimiz ile boğuşurken kitabın sonunda bambaşka şeyler daha öğrendik. Bu durumu yazarın nasıl bağlayacağını sabırsızlıkla bekliyorum. Tabi 2016'ya kadar nasıl dayanırım emin değilim :)

Ben bu seride büyük bir Cassie hayranıyım. Ancak bu kitapta onun iç sesini bu kadar az okumak beni üzdü. Onu okurken çok daha keyif alıyorum çünkü. Hani koca kitapta Hileci'yi bile Cassie'den daha çok okudum maalesef :(

Gönül ister tam puan vereyim ama işte :D

Seriye başlamayan arkadaşlarım var ise kesinlikle tavsiye ederim ;)


Orjinal Adı: The Infinite Sea
Sayfa Sayısı: 360

Goodreads Puanı:4,05
Benim Puanım:4,5




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder