Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Tehlikeli Temas - Abbi Glines | Yorum



Bambaşka dünyalardan gelen iki üvey kardeş… Asla sizin olmamasi gereken şeylere duyulan arzu…
Blaire Wynn'in en son istediği şey babasının yeni ailesinin yaşadığı Florida'daki Rosemary Sahili'ne taşınmaktır. Ancak seçim şansı yoktur. Bir hastalık yüzünden ölen annesi, ardında yüklü borçlar bıraktığı için Blaire'in Alabama'daki çiftliği elinde tutması mümkün değildir.
Koltuğunun altındaki tabancayla kamyonetini zengin sahil kasabasına çeken Blaire buraya asla uyum sağlayamayacağını bilmektedir. Babasının Paris'e gittiğini ve onu yeni üvey kardeşi Rush Finlay'le yalnız bıraktığını öğrenince daha büyük bir hayal kırıklığı yaşar. İnsanları hor gören, hiçbir şeyden pişmanlık duymayan, adı çıkmış bir rock yıldızının oğlu olan Rush yakışıklı olduğu kadar şımarıktır da… Ve Blaire'i gördüğü anda genç kızın kanına girer.
Yaz ayları ilerledikçe genç kadın, Rush'ın asla tahmin etmediği yanlarını görecek ve birbirlerine karşı hisleri görmezden gelemeyecekleri kadar güçlenecektir. Ancak Rush, Blaire'in tüm dünyasını yıkacak bir sır bilmektedir. Blaire genç adamın tehlikeli temasına kendini kaptırmadan önce bu gizemi ortaya çıkarabilecek midir?


Goodreads puanı 4.25 olunca insan haliyle merak ediyor. Böyle bir platformda bu kadar yüksek puan alınca acaba nasıl bir kitapla karşılaşacağım diye deli merak ediyor insan.. Gerçi ben her ne kadar artık puanı kaç olursa olsun atlamayacağım desem de... :D Sonuç ortada :)

Kitabı okuduktan uzun süre sonra yorum yazan arkadaşları bir kez daha tebrik ediyorum :) Ben sıcağı sıcağına yorum yazmadığım için şuan kitap üzerindeki hakimiyetimi kaybettiğimi hissediyorum. Haa olayları falan her şeyi hatırlıyorum hatırlamasına.. Ancak şimdi goodreads'e baktım gitmiş orada puan olarak 4 vermişim. Şimdi olsa verir miyim hele ki serinin iki ve üçüncü kitaplarını da okumuşken hiç sanmıyorum :)

Konumuz, malumunuz :D

Bu tarz kitaplarda genel olarak erkek karakterler favorim olurdu ama özellikle serinin ilk kitabında Blaire'ı baya bir sevdim :) Tabii son kitapta özellikle o da sinir etse de beni.. :D


Açıkçası ben ilk önce Rush ile arasındaki 'çekim'e bir anlam veremedim. Şahsen sayfalar ilerledikçe kızımızın Woods ile olmasını daha çok istedim hatta.

Gelelim o büyük "sır"a? :D

O sayfalara geldiğim zaman ilk tepkim hadi len bu mudur büyük sır dedikleri oldu :)

Tahmin edilebilir bir kurgu ve son oldu. Grant ve Woods karakterleri renk katmıştı kitaba.

Rush için emin değilim. Doğrusunu isterseniz çoğu zaman beni çıldırttı.

Siz benim puanı 4 değil 3 kabul edin :D Tavsiye konusuna gelirsem de eğer böyle bolcaaaaa boş vaktiniz varsa 2-3 saate akar gider kitap. Ama hani öyle aman aman bir şey beklemeyin.

Serinin 2 ve 3. kitaplarını da okudum. Yayınevi çıkarsın yüzüne dönüp bakmam :D Hatta zaten bu kitabı da ukitapta takas listeme attım hemen :)

Bu tarz çok kitap okuduk be kitap dostlarım, ben ettim siz etmeyin.. Boşverin :)


Orjinal Adı: Fallen Too Far
Sayfa Sayısı: 256
Goodreads Puanı:4,25
Benim Puanım:3


4 yorum:

  1. yaaa sonunda yeni yazıııı yaşasınnnn :D Bu tarz kitapları bir ara çok seviyordum ben de ama sonra birden soğudum neden bilmiyorum. Bu yorumu da okuyunca sanırım bir süre de daha elim gitmeyecek bu tarz kitaplara :D
    Not : Video istiyoruzzzzz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep aynı türde giriş gelişme sonuç bölümleri bile birbirinin aynısı oldular. O nedenle boşver gitmesin elin bir süre daha bunlara :)

      Sil
  2. Büyük umutlarla başlamıştım kitaba ... Şimdi puanını hatırlamıyorum ama ben de 3 verdim sanırım :) Rush beni felç etti resmen. Blaire'ı ne kadar sevdiysem Rush'tan o kadar nefret ettim. O kadar çok hayranı var ki birde! Bana göre 'olgunlaşmamış' bir karakterdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rush için yorum bile yapamıyorum o derece beni deli eden bir herifti. Doydum hani istemiyorum onun adını görmeyi falan bir daha :D

      Sil

BLOG DESIGN BY Bir Otakunun Dünyası