About Me

Cress Eksik Parça Göbekli Tepe Muhafızı Cinder Beni Bırakma

Sen - Selvi Atıcı | Yorum & Alıntılar



Kardeşinin intikamını almak için çıktığın yolda aşkla karşılaşırsan…


Hiçbir şey göründüğü gibi değildir, bilirsiniz. Üstelik bahsi geçen bir kadın ise, asla! Dövüş sanatları uzmanı olan Süheyla, kardeşinin intikamını almak için çıktığı yolculukta kalbini tam bir baş belasına kaptırdı. Ruhu intikam ateşiyle yanıp tutuşurken kalbi aşk ateşiyle kavruldu…

Süheyla’nın adı, ‘iyi huylu, sakin’ anlamına gelir ancak aldanmayın, yol boyunca elinde muştasıyla aşk ve intikam duygularıyla örülmüş ince bir ip üzerinde ustalıkla yürüyecek gerçek bir kahramandır aslında. O zeki, yumrukları kadar dili de sert bir kadındır. Romanda Demir’le de tanışacaksınız. Aşkın muhatabıdır kendisi. Süheyla’nın intikam mücadelesinde en büyük yardımcısı olacaktır. 


Kitap, Süheyla'nın kardeşi Umur'un intihar sahnesi ile başlar. Hele ki son nefesini vermeden önce düşündükleri ile insanın içini kahreder. Ve Süheyla berbat geçen gününün akşamındaysa kardeşini küvetin içinde kanlar içinde bulur. Tüm olaylar kardeşinin intihar ettiğine işaret etse de Süheyla bir kere bile inanmaz. Ve işin içine atar kendini. Bu uğurda o da kendi ölümünü dahi göze almıştır, yeter ki bunu Umur'a yapanlara hakettikleri cezayı verebilsin..

Kardeşinin bilgisayarında bulduğu ufacık bilgi parçaları onun yolunun İstanbul olduğunu gösterir. Annesinin ilk aşkı olan Timuçin Bey sayesinde ise kendini kamufle edebileceği bir işe ve yere sahip olur. 

Timuçin Bey ise şans bu ya bir gün kalp krizi geçirir ve bir süre moda evinin işini Süheyla'ya devreder. O ilk sabahta ise bir müşteri vardır ki akıllara zarar :D Ve işte ikilimizin tanışması da böylece gerçekleşir. 

Süheyla tam bir erkek fatma :D 
Kendisi ilk önce hüznü ile kalbinizi kırıyor, sertliği ile helal olsun dedirttiriyor, bağlılığı ile hayran bıraktırıyor. 

Yazarın Kimliksiz kitabını okumuş ve kitap içindeki 'malum' sorun nedeniyle ben pek aman aman beğenmemiştim. Ancak bu kitap, cuk oturmuş her şeyiyle. 

Kadın karakter de, erkek karakter de okuyucunun sinir katsayısını arttırmayan, okurken eğlendiren, çok iyi karakterler.

Yazarın kalemini ve kitap kurgularını kesinlikle çok beğeniyorum. Çok başarılı. Hani tıkanma falan yaşamadan, bir solukta bitirebiliyorsunuz.

Ben şahsen ilk kitabının da çok çok üstüne çıktığı için kendisini ayrıca tebrik ediyorum. Kendi içinde, kendi kalemiyle tekrarlara düşmeden okuyucusuna harika bir macera sunuyor.

Benim kitap içinde okurken rahatsız olduğum tek şey Süheyla'ya Sü denmesi oldu nedense :D Güzelim ismi var ne gerek var onu anlamsız kısaltmaya değil mi :)

Ayrıca Demir'in abisini de sevdim ve açıkçası onun hikayesi de çıksa kesinlikle alır, okurum :)


Orjinal Adı: Sen
Sayfa Sayısı: 424
Goodreads Puanı:4,52
Benim Puanım:5



Hattın diğer ucundaki ses uykulu ve boğuk geldiği için sesin sahibini hatırlayamadı. "Kiminle görüşüyorum?"
"Çok kırıldım! Dünya üzerinde duyabileceğin en seksi seslerden birine sahibim." Süheyla bu noktada sesin sahibini hatırladı ve dişlerini gıcırdadı. "Dizlerinin titremesinden anlamam gerekiyordu. Ve sen beni hatırlamıyorsun!"
"Demir Bey!"
"Bingooo!"
"Boğazında kurbağa besliyormuş gibi konuşan sadece sizi hatırlayabildim."
Adamın gür kahkahasıyla, ahizeyi kulağından uzağa götürmek zorunda kaldı. "Sabah şekeri gibisin! Tadından yenmiyor!"


****

"Biraz heyecanlanmış gibi görünemez misiin?"
"Heyecandan nefesim kesiliyor."
"Senin yerinde olmak için birbirini ezen onlarca kadın var!"
"O zaman seve seve sıramı onlardan birine verebilirim."
"Keşke görünüşün de keskin zekan kadar biraz ilgi çekici olsaydı."
Genç kadın sözleri üzerine gözlerini devirdi. "Size canlı sohbet hatlarını öneririm, Demir Bey. Muhtemelen seviyenize uygun birini bulabilirsiniz!"
"Bana seviyesiz mi demek istedin?"
"Algıda seçicilik." Genç kadın omuz silkti. 
Demir Bey hafifçe güldü. "Balık sever misin?"
"Hayır." Genç kadın başını eğerek başlamış olduğu işe devam etti.
"Kırmızı et?"
"Hayır."
"İtalyan mutfağı?"
"Hayır."
"Burcun ne?"
"Hayır!" Süheyla aniden başını kaldırdı ve genç adamın sırıtan yüzüyle karşı karşıya geldi. Eğer yapabilseydi genç kadın parmaklarını ekrandan içeri uzatır ve adamın gözlerini zerre vicdan azabı duymadan oyardı.
"O ne? Yeni bir burç mu?"



****


Öfke kadının zihnindekii tüm noktaları kızıla boyadı. Başını sertçe ona çevirerek, "Kalın kafalı olduğunuzu biliyordum ama bu kadarı beni bile şaşırttı, Demir Bey! İsmim; Sü-hey-la! İsterseniz bir kalemle avucunuza yazalım ve ilk heceden sonra zayıf hafızanızda tutamadığınız diğer hecelere bakıp, söyleyebilin." İçinde biriken öfke dışarıya sert bir soluk olarak çıkarken kısa süre duraksadı. "İsmimi bir bütün olarak seviyorum. Tüm harfleriyle!"
Demir Bey, kayıtsızca "Çok uzun," diye mırıldandı. "Sü-hey-la," dedi kelimeleri yayarak. "Bak! Nefes nefese kaldım. Söylerken yoruluyorum."


****

"Abiniz servetinizi koruma altına almak yerine; size yaşınıza uygun bir beyin nakli yaptırmış olsaydı muhtemelen tüm dünya huzur içinde uyurduk!" Sözleri üzerine adamın dudakları seyirdi ama Süheyla durmadı. "En azından ben aptalı oynuyorum. Siz, içinizdeki aptalla sonsuza kadar yaşamaya mahkumsunuz!"


****

Yanı başında oturan adam hareketlenirken, beyninin içinde bir şaşkınlık tınısı çınlıyordu. Adamın elleri usulca omzunu buldu. Süheyla, onun ne yapmaya çalıştığını anlayamadan, gerilen bedeni adamın çıplak göğsüne doğru çekildi.
Adamın hoş kokusu burnuna dolarken, "Demir Bey?" diye sordu. Biraz önceki yıkılmışlığının ardından gülmek istemesi garipti ama gülmek istiyordu.
Demir Bey'in kolları onu sıkıca sardı ve Süheyla'nın başı adamın göğsünde kaldı. Neden hareket edemediğini bilmiyordu ama öylece kollarının arasında kalmıştı. 
Demir Bey, "Hım?" dedi.
Süheyla'nın başı sanki yüzünü görebilecekmiş gibi yukarı kalktı. "Ne yaptığınızı sorabilir miyim?"
"Sana sarılıyorum." Genç adamın sesinde gerçek bir şaşkınlık vardı.
"Orasını anlayabiliyorum. Neden sarılıyorsunuz?"
Adamın göğsünde bir mırıldanma oldu. Ardından bedeni sessiz gülüşüyle sarsılmaya başladı. "Sü, bu anın duygusal olması gerekiyordu. Filmlerde hep öyle olur!" Sesinde kahkaha geziniyordu.




1 yorum:

  1. bu kitabi nerden indirebilirim tardimci olabilirmisiniz acaba (selvi atici sen)

    YanıtlaSil